oceanmurphy

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Snabbt inlägg..

Av Malin Johansson - 11 augusti 2011 16:41

Tjoo!


Sa ju att jag skulle skriva när jag kom hem igen. Kom hem för ungefär 1 tim sen ;) Det gick íaf bra att galoppa han blev lite trött på slutet men men ..


 _________________________________________________________________


Ska åka och köpa någon skolväska nu så bye bye bloggar senare ...

Bjuder på denna otroligt fina skimmel ´:)


  

Kram malin :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Johansson - 5 juni 2012 16:05

Tjaba !:D Började halv 10 idag ;) lite chill sådär men sen började vi städa skåpen o det tog huur lång tid som helst för mig.. Hade fortfarande min vinterjacka kvar i skåpet.. Inte helt okej ;$ menmen sen efter lunch o så åkte vi till Lek palatset...

Av Malin Johansson - 4 juni 2012 15:07

Tjoo ! Extremt länge sedan jag bloggade här men nu börjar jag igen ;) ja.. Idag har vi vart på Boda Borg med klassen.. Tycker inte att det var så kul faktiskt ;) hehe nu sitter halva bussen o sover dock fattar jag inte hur det går till för dom som är...

Av Malin Johansson - 21 november 2011 17:50

Nu va det ett tag sen ;) men aa "har" startat en ny blogg på devote.se men har inte riktigt aktiverat det än ;) så jag skriver mer där tror jag ;$ fast kan ju säga att Muppen har vart lite varm i sitt vänstra fram en ner mot kotan och kronledern så v...

Av Malin Johansson - 25 september 2011 18:29

Tjoo!!   Nu kör vi veckan ;)   Måndag: Började 09.05 ;) Vad gjorde jag med Murphy då ?? Tror att jag red ommar på Carros bana ;) han var faktiskt fin ;) men aa vet inte vad jag ska säga mer ...   Tisdag: Skolan gick fort :D Gjorde ungefär...

Av Malin Johansson - 18 september 2011 21:35

Tjoo!! :D   Lovade förra veckan att skriva mer om LB jag ''vann'' :) Det var typ 7 st som va med i klassen ;) Jag var ända dubbelnollan :) Fick inte riktigt fram honom men han var helt okej :)   Måndag: Tävlade skol DM :) Gick bra :) Dubbelno...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards