oceanmurphy

Alla inlägg under juni 2012

Av Malin Johansson - 5 juni 2012 16:05

Tjaba !:DBörjade halv 10 idag ;) lite chill sådär men sen började vi städa skåpen o det tog huur lång tid som helst för mig.. Hade fortfarande min vinterjacka kvar i skåpet.. Inte helt okej ;$ menmen sen efter lunch o så åkte vi till Lek palatset o spelade laser *någonting* o körde sumo brottning!! Haha ganska kul o se Mr Gowland i den dräckten !!:D sen sprang vi o lekte i nån hoppborg och typ någon slags inomhuslekplats !:D hah fett nice !:D Som alla andra är vi lediga imorgon kanske åker med Vera mamma och Dottan dit o tittar på fälttävlan men vi får la se ;) Slutar på fredag !!:D såå himla nice !! Hare gött !:DKram<33

Av Malin Johansson - 4 juni 2012 15:07

Tjoo ! Extremt länge sedan jag bloggade här men nu börjar jag igen ;) ja.. Idag har vi vart på Boda Borg med klassen.. Tycker inte att det var så kul faktiskt ;) hehe nu sitter halva bussen o sover dock fattar jag inte hur det går till för dom som är vakna pratar kan man ju säga ;p Min lilla mupp har vart lite skadad men nu får jag rida på honom :) om en vecka får jag börja gymnastikhoppa honom :D han är dock väldigt pigg och är svår att få ner i rätt form ;$ men han blir bättre :) Haha ganska nice o lyssna på vad folk pratar om ;p Hare gött !! Kram !:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards