oceanmurphy

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Tjoo!!

Av Malin Johansson - 11 augusti 2011 19:45

Tjoo!!


Har precis kommit hem och hälsat klart på alla djuren. Hercules springer och jagar katter, Rex har damp och har sträckt ut sig över heeela soffan, Isse tar räkor som är på bänken och tjocka Findus äter -.- Själv sitter jag här och bloggar ;D Köpte e Adidas väska vit :) och en svart nike jacka typ ;)


Väskan såg ut så :)....

  


...Och jackan såg typ ut så ;)

 


 _________________________________________________________________


Imorgon ska jag till stallet vid kvart i 9 tiden. För Anette på Ragge ska rida lektion kl 9 :) Och jag ska rida lektion kl 10 ;) så imorgon får kameran följa med :) Jag ska titta på när Helen rider Silver också :)


Här kommer lite bilder från en dressyrträning :)

                                        Fotograf: Josefin Hedenskog http://josefinhedenskog.devote.se/



 ___________________________________________________________________


Red som sagt Murphy på galoppbanan idag :) ALLT blev bara äckligt och lerigt -.- Så det blev till att smörja alla saker när vi kom hem ;) Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Det är diplomhoppning på Stigsbergsgård på lördag. Det finns hamburgare och korv, och självklart finns det dricka också :) http://www.stigsbergsgard.se/ Kolla gjärna in butiken :) Nu måste jag plocka lite här hemma...


Peder Fredriksson

  


Kram Malin :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Johansson - 5 juni 2012 16:05

Tjaba !:D Började halv 10 idag ;) lite chill sådär men sen började vi städa skåpen o det tog huur lång tid som helst för mig.. Hade fortfarande min vinterjacka kvar i skåpet.. Inte helt okej ;$ menmen sen efter lunch o så åkte vi till Lek palatset...

Av Malin Johansson - 4 juni 2012 15:07

Tjoo ! Extremt länge sedan jag bloggade här men nu börjar jag igen ;) ja.. Idag har vi vart på Boda Borg med klassen.. Tycker inte att det var så kul faktiskt ;) hehe nu sitter halva bussen o sover dock fattar jag inte hur det går till för dom som är...

Av Malin Johansson - 21 november 2011 17:50

Nu va det ett tag sen ;) men aa "har" startat en ny blogg på devote.se men har inte riktigt aktiverat det än ;) så jag skriver mer där tror jag ;$ fast kan ju säga att Muppen har vart lite varm i sitt vänstra fram en ner mot kotan och kronledern så v...

Av Malin Johansson - 25 september 2011 18:29

Tjoo!!   Nu kör vi veckan ;)   Måndag: Började 09.05 ;) Vad gjorde jag med Murphy då ?? Tror att jag red ommar på Carros bana ;) han var faktiskt fin ;) men aa vet inte vad jag ska säga mer ...   Tisdag: Skolan gick fort :D Gjorde ungefär...

Av Malin Johansson - 18 september 2011 21:35

Tjoo!! :D   Lovade förra veckan att skriva mer om LB jag ''vann'' :) Det var typ 7 st som va med i klassen ;) Jag var ända dubbelnollan :) Fick inte riktigt fram honom men han var helt okej :)   Måndag: Tävlade skol DM :) Gick bra :) Dubbelno...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards